יום שני, 19 בדצמבר 2022

אסטרטגיה ומיתוג למנתחת התנהגות

משתפת אתכם בעוד תהליך מיתוג, והפעם, עם יפי קליין- מנתחת התנהגות. 

בשיחת האסטרטגיה שפתחה את תהליך המיתוג, עשיתי היכרות עם התחום המרתק של ניתוח התנהגות,
ועם המאפיינים היחודיים של יפי. יחד דייקנו את קהל היעד הספציפי שאליו היא פונה, ומה מאפיין אותו.

השלב הבא- פיצוח בריף >
מחקר שוק, ניתוח 
החוזקות, החולשות והערכים המיוחדים של יפי, 
בדיקה מול הצד של הלקוחות- מקבלי השירות של יפי,
ומציאת נקודות הבידול והערך המרכזי וערכי המשנה של העסק.

עכשיו, כשהמטרה והדרך אליה ברורה,
הגיע הזמן להפוך את כל המסרים לקוים, צורות וצבעים.

הלוגו הנבחר>>


פיתוח השפה המותגית

כרטיס ביקור, בלנק, ומעטפה בקו נקי ותואם ללוגו

מדבקות ממותגות

ואחרונה חביבה: חתימת מייל עם אנימציה שמחדדת את המסרים של הלוגו



אז אם אתם מחפשים מחפשים מנתחת התנהגות מקצועית, ואנושית,
שתעזור לכם להקנות לילד כישורים חברתיים, וכללי התנהגות נכונים כדי להשתלב בצורה תקינה בחברה,
קבלו המלצה ממני :-)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה